نرم افزار فارسی سری اول
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 20215
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

نرم افزار پارس‌ خوان خواننده متون فارسي برای کامپیوتر - ParsKhan v1.0


با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متني افزوده مي‌شود. روزانه ميليون‌ها صفحه وب حاوي اطلاعات جديد بر روي اينترنت قرار مي‌گيرد. بسياري از کتاب‌ها به صورت ديجيتالي ارائه مي‌شوند. ممکن است روزانه چندين ايميل به دست شما برسد و همه اين‌ها در حالي است که براي خواندن هر يک بايد براي مدت طولاني از همه کارهاي ديگر غافل شده و به صفحه نمايش خيره شويد و متون را بخوانيد.
پارس‌خوان، متون ديجيتالي را به صدا تبديل مي کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ي تيم نرم افزاري آفتابگردان است، هديه‌اي ارزشمند به پارسي‌زبانان.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت فوردانلودز دریافت نمایید.


وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ادامه مطلب نرم افزار پارس‌ خوان خواننده متون فارسي برای کامپیوتر - ParsKhan v1.0

دانلود منیجر فارسی و قدرتمند بیدار برای مدیریت دانلودهای شبانه - Bidaar 1.45


استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.  یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید.  این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب دانلود منیجر فارسی و قدرتمند بیدار برای مدیریت دانلودهای شبانه - Bidaar 1.45

 

نرم افزار فارسی ارسال شکلک های زیبای یاهو مسنجر نسخه 4,1


حدود ۶ سال پیش اولین نسخه از برنامه ایرانی ارسال یاهو مسنجر را با نام Iranian Yahoo! Messenger Emotion Sender منتشر شد. استقبال از این برنامه به حدی بود که هنوز هم نسخه های قدیمی این برنامه در مجموعه سی دی های نرم افزاری شرکت های مختلف به عنوان یکی از برنامه های کاربردی در ارتباط یاهو مسنجر ارائه می گردد. اما از آنجایی که با تغییر نسخه های یاهو مسنجر، امکان استفاده از برنامه قبلی ما در آنها از بین می رفت لذا در نسخه چهارم این برنامه (ورژن ۴،۱) سعی کردیم آن را با کلیه ورژن های زیر ۱۰ نرم افزار یاهو مسنجر سازگار کنیم که در اینجا حاصل این کار به دوستداران ایرانی برنامه یاهو مسنجر تقدیم می گردد.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب نرم افزار فارسی ارسال شکلک های زیبای یاهو مسنجر نسخه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |